BIGTheme.net • Free Website Templates - Downlaod Full Themes
Text Size

Modalitatea de lucru a Serviciului Asistență Maternală, pe perioada stării de Urgență

Pe perioada ,,Stării de Urgență”, Serviciul Asistență Maternală-Management de caz pentru AMP și copilul aflat în plasament la AMP își desfășoară activitatea, după cum urmează:

 

  • Monitorizarea măsurii de protecție specială – plasament la asistent maternal profesionist se va realiza prin convorbiri telefonice, iar în urma discutiilor dintre managerul de caz al copilului, asistentul maternal si copil, se va întocmi raportul de monitorizare trimestrial privind evoluția dezvoltării fizice, mentale spirituale, morale sau sociale a copilului și a modului în care acesta este îngrijit;
  • Monitorizarea activității AMP se va realiza prin convorbiri telefonice, iar în urma discuțiilor dintre responsabilul de caz pentru asistentul maternal, asistentul maternal și copil, se va întocmi raportul pentru monitorizarea activității asistentului maternal;
  • Pentru orice problemă/dificultate cu care asistentul maternal se confruntă în această perioadă, în procesul de creștere și îngrijire a copilului pe care îl are în plasament, va menține legătura telefonic cu managerul de caz al copilului, respectiv responsabilul privind activitatea AMP; se vor evita deplasările la sediul instituției, atât pentru protecția familiei asistentului maternal, cât și a copilului; deplasările se vor efectua doar în cazuri extreme, când este imperios necesar;
  • Se suspendă activitatea directă de reevaluare a împrejurărilor care au stat la baza instituirii măsurii de protecție specială, până la încetarea stării de urgență;
  • Se suspendă procedura de evaluare psihologică a asistenților maternali și a copiilor din plasament până la încetarea stării de urgență;
  • Se suspendă procedura de evaluare a persoanelor care au solicitat obținerea atestatului de asistent maternal (întâlniri, evaluări psihologice, stagii de practică, cursuri) până la încetarea stării de urgență;
  • Se suspendă întâlnirile dintre copii, părinți, rude, persoane importante pentru aceștia, precum si învoirile la domiciliul familiei natural;
  • Pentru menținerea legăturii cu asistenții maternali, reamintim că aceștia pot folosi numerele de telefon ale DGASPC – 0242311060, interior 218, adresele de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si directie @dgaspc-cl.ro, numerele de telefon ale managerilor de caz pentru copii si responsabililor de caz pentru activitatea AMP, precum si utilizand corespondenta electronica, prin WhatsApp;
  • Se prelungește valabilitatea atestatului de asistent maternal până la încetarea stării de urgență;
  • Orice situație de abuz/ neglijare asupra copilului aflat în plasament la asistent maternal va fi procesata în regim de urgență, asigurându-se intervenție de specialitate;
  • Persoanele care doresc sa devină asistenți maternali pot obține informații, referitoare la procedura de evaluare si atestare, utilizând numărul de telefon: 0242311060, interior 218.

COMPARTIMENT COMUNICARE, RELAȚII CU PUBLICUL

Regulament (UE) nr.679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatia acestor date si de abrograre a Directivei 95/46/CE.

Responsabilul cu protectia datelor :

Maria Popescu

email:dpo@dgaspc-cl.ro

Telefon:0734.002.949

Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.

"Cookie"-urile au rolul de a facilita accesul si livrarea serviciilor folosite de utilizator de internet, precum personalizarea anumitor setari (limba, tara, preturi afisate in moneda nationala).