Telefonul Copilului
- Detalii
- Categorie: Comunicate de presa
- Creat: Luni, 12 Martie 2018 11:32
- Accesări: 3467
DGASPC Călărași/ În 2017, 12 sesizări și 50 de apeluri telefonice, care au beneficiat de consiliere și informare, la Telefonul Copilului
Segmentul Telefonul Copilului are misiunea sǎ primeascǎ semnalǎrile cu privire la situaţiile de abuz, neglijare şi exploatare a copilului, sǎ asigure consilierea telefonicǎ în aceste situaţii şi sǎ intervinǎ prompt în cazurile urgente. În perioada 01.01.-31.12.2017 au fost preluate telefonic 12 sesizări :10 cazuri de neglijare (neconfimate), 2 cazuri de abuz fizic din care 1 confirmat și 1 neconfirmat, 50 de apeluri telefonice ce au beneficiat de consiliere și informare.
Specialiştilor din cadrulSegmentului Telefonul Copilului, le-au fost direcţionate spre soluţionare un numǎr de semnalǎri şi solicitǎri adresate de cǎtre persoane fizice şi juridice la secretariatul D.G.A.S.P.C. Cǎlǎraşi, dupǎ cum urmeazǎ: