BIGTheme.net • Free Website Templates - Downlaod Full Themes

Ultimele articole

  • Rezultatul interviului și rezultatul final al concursului organizat în perioada 08-11.04.2024 >

    Rezultat interviu Rezultatul final Read More
  • Rezultatul probei scrise de la concursul organizat în data de 08.04.2024 >

    Deschide rezultat Read More
  • Rezultat selecție dosare pentru concursul organizat în data 08.04.2024 – proba scrisă >

    Deschide document Read More
  • 2024.03.18 - anunt concurs ocupare posturi >

    Deschide document Read More
  • Informare privind modalitatea de acordare a drepturilor la transport interurban gratuit persoanelor cu handicap >

    Deschide documentul Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Text Size

Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Calarasi - (DGASPC) - a fost infiintata prin Hot. nr. 106/ 27 octombrie 2004 apartinand Consiliului Judetean Calarasi, prin comasarea Directiei Generale Judetene pentru Protectia Drepturilor Copilului Calarasi si Directia Judeteana de Asistenta Sociala Calarasi şi  preluarea Centrului de Ingrijire şi Asistenţă din localitatea Ciocaneşti şi a Centrului de Recuperare şi Reabilitare Neuropshiatrică din localitatea Plătăreşti, prin preluarea în mod corespunzător a atribuţiilor şi funcţiilor acestora.

 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Călăraşi este organizată şi funcţionează ca instituţie publică cu personalitate juridică, infiinţată în subordinea Consiliului Judeţean

Activitate cu publicul

DGASPC Călărași activitate cu publicul pdf page 0001

ACTE NECESARE PENTRU INTOCMIREA DOSARULUI

 

DE ADMITERE IN CENTRUL DE TIP REZIDENTIAL

 

– CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA CIOCANESTI

 

        

 

- cerere de admitere in centru din partea solicitantului sau reprezentantului legal adresata primariei de domiciliu (inregistrata la primarie);

 

- certificat de incadrare intr-un grad de handicap;

 

- domiciliul stabil in judetul Calarasi;

 

- acte de identitate ale persoanei care solicita admiterea (copii ale certificatelor de nastere, de casatorie, ale persoanei care solicita admiterea, ale parintilor, ale copiilor, ale sotului sau sotiei dupa caz, ori ale reprezentantilor si sustinatorilor legali);

 

- declaratie privind lipsa sustinatorilor legali, dupa caz (la notariat);

 

- acte doveditoare privind veniturile:adeverinta de salariu, talon de pensie, adeverinta de venit eliberata de organele financiare teritoriale, alte acte sau, dupa caz, declaratie pe propria raspundere ca nu are venituri, autentificata la notar;

 

- copii ale hotararilor judecatoresti actualizate, prin care s-au stabilit obligatii de intretinere ale unor persoane, in favoarea , sau in obligatia celui care solicita admiterea (copie dupa contract de vanzare-cumparare, intre persoana ce solicita internarea si unul dintre copii sau alti sustinatori legali-dupa caz);

 

- analize medicale( radiografie pulmonara, testul HIV, VDRL, ANTIGEN-hepatita, examen coproparazitologic si dovada de la medicul de familie ca poate convietui in colectivitate si nu are boli contagioase );

 

- ancheta sociala, realizata la domiciliul persoanei, care solicita admiterea in centrul rezidential de catre primaria din raza teritorial-administrativa respectiva, cu propunerea instituirii unei masuri de protectie de tip rezidential intr-o institutie de protectie sociala;

 

- actul de proprietate al locuintei;

 

- adeverinta de pamant de la primaria de domiciliu;

 

- declaratie pe propria raspundere din partea copiilor/rudelor din care sa reiasa motivele pentru care nu se pot ocupa de ingrijirea persoanei respective – inregistrata la primaria de domiciliu;

 

- dovada (adeverinta) prin care se atesta ca persoanei cu handicap  nu   i   s-au putut asigura protectia si ingrijirea la domiciliu sau in cadrul altor servicii din comunitate;

 

- declaratie pe propria raspundere din partea persoanei cu handicap ca este de acord cu institutionalizarea in centru;

 

- adresa de inaintare a dosarului – catre DGASPC Calarasi;

 

- declaratie notariala din care sa reiasa ca apartinatorii se obliga sa achite contributia lunara sau diferenta de plata pana la suma de 602 lei lunar.

 

 

           ACTE NECESARE PENTRU INTOCMIREA DOSARULUI DE

 

          ADMITERE IN CENTRUL DE TIP REZIDENTIAL – CENTRUL DE

 

          RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA PLATARESTI

 

 

 

-cerere de admitere in centru din partea solicitantului sau reprezentantului legal adresata primariei de domiciliu(inregistrata la primarie);

 

-certificat de incadrare intr-un grad de handicap;

 

-domiciliul stabil in judetul Calarasi;

 

-acte de identitate ale persoanei care solicita admiterea (copii ale certificatelor de nastere, de casatorie, ale persoanei care solicita admiterea, ale parintilor, ale copiilor, ale sotului sau sotiei dupa caz, ori ale reprezentantilor si sustinatorilor legali);

 

-declaratie privind lipsa sustinatorilor legali, dupa caz (la notariat);

 

-acte doveditoare privind veniturile:adeverinta de salariu, talon de pensie, adeverinta de venit eliberata de organele financiare teritoriale, alte acte sau, dupa caz, declaratie pe propria raspundere ca nu are venituri, autentificata la notar;

 

-copii ale hotararilor judecatoresti actualizate, prin care s-au stabilit obligatii de intretinere ale unor persoane, in favoarea , sau in obligatia celui care solicita admiterea (copie dupa contract de vanzare-cumparare, intre persoana ce solicita internarea si unul dintre copii sau alti sustinatori legali-dupa caz);

 

-analize medicale( radiografie pulmonara, testul HIV, VDRL, ANTIGEN-hepatita, examen coproparazitologic si dovada de la medicul de familie ca poate convietui in colectivitate si nu are boli contagioase );

 

-ancheta sociala, realizata la domiciliul persoanei, care solicita admiterea in centrul rezidential de catre primaria din raza teritorial-administrativa respectiva, cu propunerea instituirii unei masuri de protectie de tip rezidential intr-o institutie de protectie sociala;

 

-actul de proprietate al locuintei;

 

-adeverinta de pamant de la primaria de domiciliu;

 

-declaratie pe propria raspundere din partea copiilor/rudelor din care sa reiasa motivele pentru care nu se pot ocupa de ingrjirea persoanei respective – inregistrata la primaria de domiciliu;

 

-hotararea judecatoreasca definitiva de punere sub interdictie a persoanei care necesita protectie de tip rezidential;

 

-dispozitie emisa de Autoritatea Tutelara din cadrul primariei de domiciliu de numire a tutorelui;

 

-dovada (adeverinta) prin care se atesta ca persoanei cu handicap nu i s-au putut asigura protectia si ingrijirea la domiciliu sau in cadrul altor servicii din comunitate;

 

-declaratie pe propria raspundere din partea persoanei cu handicap/tutorelui ca este de acord cu institutionalizarea in centru;

 

- adresa de inaintare a dosarului – catre DGASPC Calarasi.

 

 

 

Centre DGASPC

  • All
  • Calarasi
  • Ciocanesti
  • Faurei
  • Oltenita
  • Perisoru
  • Ulmu
  • Vâlcelele

InfoCons – protectia consumatorilor

InfoCons

Date de contact D.G.A.S.P.C. Călărași:

Secretariat Direcție:  0242/311060

TELEFONUL COPILULUI: 0242/983

 Serviciul Monitorizare, Secretariat CPC,

Intervenție în Caz de Urgență: 0242 /311846

 Serviciul Evaluare Complexă Copii

0242/311060, int. 208

Serviciul Evaluare Complexă Adulți:

0242/313640

0728728472

0746251763

Adresa: Strada Bărăganului, nr. 1, Călărași, România

 E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Comunicate de presa

Despre

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Evaluare complexa minori/adulti

ACTE NECESARE IN VEDEREA INTOCMIRII DOSARULUI PENTRU ELIBERAREA CERTIFICATULUI DE INCADRARE IN GRAD DE HANDICAP MINORI

Adresele de email pe care puteti trimite:

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.     Acte necesare

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.    Acte necesare

DESPRE SERVICIUL DE URGENȚĂ 112

Non-Standard Elements
 

Informatie de interes public

ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI ALE PROBLEMELOR PĂRINȚILOR DE COPII ȘI ADULȚI CU DIZABILITĂȚI AFLAȚI ÎN COMUNITATE

http://andpdca.gov.ro/w/wp-content/uploads/2020/03/RASPUNSURI-16-20-martie.pdf

Spune NU violentei domestice!

1. RO Pocket Card A5 page 0001                                                             2. RO Poster A3 page 0001

Regulament (UE) nr.679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatia acestor date si de abrograre a Directivei 95/46/CE.

Responsabilul cu protectia datelor :

Maria Popescu

email:dpo@dgaspc-cl.ro

Telefon:0734.002.949

Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.

"Cookie"-urile au rolul de a facilita accesul si livrarea serviciilor folosite de utilizator de internet, precum personalizarea anumitor setari (limba, tara, preturi afisate in moneda nationala).